31 Jan 2012

Nail mail from Jessica

Hi girls!
This morning I received mail.. nail mail (the best kind of mail anyway) AGAIN! *yey*


So.. this time... i was already half dressed (lol).. and I ran downstairs to get my package !
The Postman is kinda old and very nice so he waits for me to get down there and today I took a little longer .. so when I got there he smiled and said.. "ahh! I knew you would come! I was waiting for you!"

 *so kind* I'ts my Santa! LOL


Olá meninas! 
Hoje de manhã recebi correio especial de vernizes (é o único correio bom não é?) DE NOVO!*yey*





Desta vez estava metade vestida já à espera do correio para descer depressa quando tocassem à campaínha!
O sr. carteiro já é velhote e super simpático então espera que eu chegue lá abaixo.. como hoje demorei um bocadinho mais quando cheguei  à caixa de correio ele sorriu e disse "Ah.. eu sabia que havia de aparecer! Estava à sua espera!"
*que querido!* É o meu Pai Natal dos Ctt! LOL







Well.. lets see what he got me this time!
Bem.. vamos ver o que ele me trouxe desta vez!



This time it as a package from my friend Jessica from Pennsylvania, in the US. Thanks!!
Desta vez foi uma prendinha da querida Jessica da Pennsylvania, nos Estados Unidos!










 Tape matching my desk! HOT!
A fita cola é igual à minha secretária! Sexy!



Sinful Colors "Frenzy" , Nicole by O.P.I- "Sealed with a Kris" 








I'll be back soon 
as I am editing the pictures of the new haul I just got!!
Stay tuned! 




Volto daqui a nada com mais compras de hoje!!
Fiquem atentas!



Comentários
4 Comentários

4 comments:

  1. Lindos! Adorei..

    www.driesmaltes.com

    ReplyDelete
  2. aim que legal receber essas coisas
    adoro quando o carteiro em ate aquii

    http://estilodeunha.blogspot.com/

    ReplyDelete