Hi girls (and boys)!
How are you?
Today I'm showing you a very pretty and pink girly nailart I've done with this gorgeous pink polish that my polish friend (she's from poland! ahah) gave me! :D
Check out her blog! She is always showing us such gorgeous products!
Olá a tod@s !
Tudo bem?!
Hoje trago-vos uma manicure muito rosa menina !
Para isso usei mais um dos vernizes que a minha Daria e ofereceu! Não deixem de cuscar o blog dela que tem sempre produtos girissimos para nós vermos!
Wade Ashore
