10 Oct 2012

Pink Sensique



Hi girls (and boys)!
How are you?

Today I'm showing you a very pretty and pink girly nailart I've done with this gorgeous pink polish that my polish friend (she's from poland! ahah) gave me! :D
Check out her  blog! She is always showing us such gorgeous products!




Olá a tod@s !

Tudo bem?!
Hoje trago-vos  uma manicure muito rosa menina !
Para isso usei mais um dos vernizes que a minha Daria e ofereceu!  Não deixem de cuscar o blog dela que tem sempre produtos girissimos para nós vermos!
Wade Ashore




About the polish:
Sobre o verniz:






I cant even start talking about this polish! The formula is amazing! I was astonished! This is a polish brand of cosmetics that Daria told me about a couple months ago. They are supper gelly but super pigmented. I almost went with just one coat but you know I'm a sucker for two coats so I did it!!  The brush is super soft and with such a formula the application was a piece of cake! Drying time was amazing! I didn't apply any tc before stamping!  No  top coat int this pictures !
All pictures were taken without flash unless stated otherwise. 

Nem sei bem por onde hei-de começar a falar deste menino! Fiquei espantada com a qualidade dele! A marca, sensique é polaca e foi a Daria (wade-ashore) que me falou deles há uns tempos atras! O verniz, apesar de ter um acabamento super gelly e brilhante tem uma formula muitooo pigmentada que quase que me permitiu ficar pela camada única. Não fui capaz, é muitooo raro deixar-me ficar pela dita única e passei a segunda. Só mesmo para a coisa ficar mais homogénea. O pincél é optimo  e muito muito macio e a aplicação claro foi canjica! Não escorreu e tal, não manchou nada, secou super rápido e não apliquei sequer top coat antes de carimbar. Todas as fotos sem top coat (pré-carimbos). Fotos sem flash excepto se mencionado.. 





The Nailart:
A Nail Art:











Details:





Hope you enjoyed today's post !
See you soon
 Espero que tenham gostado !
 Até breve,





No comments:

Post a Comment