23 Sept 2012

Nostalgic Sunday

Hello lovelies!
This was my first manicure after I broke my huge nails! I tried to make a major nail art trying to distract me from their new length.. by that time I found them terrible... today I am enjoying more the nail art..

Lets see what you have to say..



Olá lindinhas!

Esta foi a minha primeira manicure depois de ter partido as minhas super garras!
Tentei compensar o comprimento com uma nailart gira mas na altura não achei que tivesse resultado.. tenho estas fotos guardadas há meses e só hoje me decidi a publicar.. 
Hoje gosto mais do resultado do que na altura...

e vocês.. o que acham?!




Base Coat: Nubar Foundation
Base color: Purple Professional nr.1
Dark gradiente: purple Professional nr.8
Finger paints Flaked on the tips.
Top Coat: Purple Super Dry










Have a nice sunday!! Hope yours is sunnier than mine!

Its raining here in Portugal!


See you tomorrow!

Love,



Bom Domingo!! Se me estiverem a ler fora de Portugal, espero que seja um Domingo solarento.. 

Por aqui começou a chover!!
Beijocas e até amanhã!





No comments:

Post a Comment