27 Jun 2012

Galaxy Nails by Betty [Flormar]

Hello!!
How are you?!

Today I'm gonna show you this galaxy nails I've done a couple weeks ago and I totally forgot to show you!
I saw in a Portuguese Facebook group that the weekly challenge was doing galaxy nails and decided to do it too. 
I usually don't participate in this callenges because I get bored of having to do something that I dont feel like.. I guess its like cooking..I need to feel like doing a course or a cake or it wont be right!



Olá! Tudo bem?!
Hoje vou-vos mostrar umas unhas galácticas que fiz há uns tempos. Num grupo de facebook a que pertenço algumas meninas fazem desafios semanais com temas específicos e eu nunca custumo participar. Não é por mal.. mas normalmente os meus desejos para as unhas nunca correspondem aos temas e para mim, arranjar as unhas e decora-las vai por inspiração e não obrigação /dever.. mas naquela semana , realmente apeteceu-me fazer umas galáxias, que era o tema da semana.. Acabei por me esquecer destas fotos.. aqui ficam elas!


Here are the galaxy nails by Betty !
Eis as unhas galáxia da Betty!








Polishes Used:

Base:                 Nubar foundation

Base color:        Flormar P068 (2 coats)
Galaxy Colors:  Purple Professional nrs: 32, 14, 13, 26
                         Catrice 700 Birdy Reloaded
Top Glitter:        Essence Twins Julia
Top Coat:         Purple Super Dry


Hope you liked!!
 If you'd like to share with me your galaxy nails do not hesitate in posting them to

See  you soon and please remember to enter my giveaway!
Kiss


Espero que tenham gostado!

Se já fizeram e quiserem partilhar comigo, podem deixar as vossas unhas galácticas na minha página do facebook!
Até breve e não se esqueçam de participar no sorteio!!

Beijinhos


No comments:

Post a Comment