10 Dec 2011

Friday Mail Naildventure

Another Nailventure and another Mail Day!
Mais uma aventura e outro dia de correio!






This morning as I was leaving home I went to the mail box, as always.. nothing there =(
Then the mail man came 
"Hey Good Morning! Do you have something for me?"  I asked super excited!
"No..not today".
.



Esta manhã, quando saí de casa dirigi-me, como é habitual, para a caixa do correio.. 
Nada..
Entretanto chegou o Carteiro..
"Bom dia!! Há correio para mim ?"
"Hoje não.. nada..!"




I left home sad.. I wanted a presentt
Sai de casa tristinha.. não havia presentes..


As I was going to the bus stop mail man came after me!!!
"hey hey!! I have something for you!! It was on the bottom of my bag!!"



Estava eu já a dirigir-me para a paragem do autocarro.. não é que o sr. Carteiro veio atrás de mim?
"Menina menina!! Afinal tenho um pacotinho! Estava no fundo da mala!!"



YYYYYYYYYeeeeeeeeeeeYYYYYYYYYYYYYY
Made my day! =D


Package  /  Empacotado:



Mess/Caos:

Arrumadinho / Tied up:


In Detail