2 Dec 2011

Barbie Romance @ Hello Hollo

Cucu!!
Hoje trago-vos um rosa lindíssimo da Cliché que mostrei no post anterior.



Hello!!
Today I'm showing you the prettiest pink from Cliché that I've shown you last post
.



Cliché Romance
About the polish:
Sobre o verniz:


O acabamento deste verniz é shimmer, tem uns microbrilhos violetas um bocadinho difíceis de captar mas acho que cosegui (vejam as fotos abaixo).
The nail polish has a shimmery finishing with purple microglitter a bit difficult to shot. I believe  was able to get it in pics just continue reading.




I used 3 coats but I do believe that to would have done it too.
It looks a little gelly too! The drying time, even with 3 coats is super fast and it did not make any annoying bubbles.
Great formula! 10/10.


Usei 3 camadas mas acredito que duas fossem suficientes para cobrir a unha.
Tem um aspecto um pouco gelatinoso. Secou bastante rápido para 3 camadas e não fez qualquer bolhinha.
Adorei a fórmula. Aprovadíssima. 10/10.





No fim de secar bem resolvir fazer um upgradezinho com uma das minhas aquisições recentes da Essence.
Um Top Coat Holográfico, que mostrei aqui.

After it dried I decided to make an upgrade to the manicure with one of my recent aquisitions from Essence.

Holographic Effect top coat. I showed it here.


  Flash/No flash (Indoors)


 (No flash - Indoors)

 (Outdoors - Flash/No Flash)

 So.. the day after I got bored of the Holo tip.. so I did a modification!
No segundo dia aborreci-me de ver as pontinhas holográficas e fiz uma modificação!





 Voilá! All Hollo!!
And thats it for today!
Hope you enjoyed!
See you soon!

Kiss Kiss





Comentários
12 Comentários

12 comments:

  1. perfect shade of pink

    ReplyDelete
  2. Adorei a combinação com o glitter, ficou lindo! =)

    ReplyDelete
  3. @Cotton: Hii Its true! I never thought it would end up so pretty!

    @Martinha: Aro!! Obrigada!! beijinhos grandes

    ReplyDelete
  4. Hi, Barbara, I could see the purple microglitter, awesome! I've just loved this holographic top coat ... here in Brazil, we have Impala, Disco Collection, and there's one top coat really amazing, called Disco Ball. I've already showed it in my blog.
    All in all, I'm amazed by the result... I wasn't very fan of pink color but I've changed my mind.
    Have a wonderful day, sweetheart!
    Esmaltes, Make_up & Cia.
    rockuroutfit.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. @Antónia: Hello! How are you!?Thank you so much for enjoying the manicure and the final look. I am familiar with Impalas top coats but is very hard to me to get Imapala polishes here so i try to find good dupes.
    Have a great weekend!
    See you soon! Kisses*

    ReplyDelete
  6. A primeira foto está fabulosa. E a tua mami escolheu bem esse verniz para ti, fica-te lindamente simples e com upgrades.
    Beijocas

    ReplyDelete
  7. Wow!! The pink is amazing ^.^ and I love the glitter tip and the final look :D

    Kisses!!

    ReplyDelete
  8. Olá minha querida! =')

    Eu tmbem tenho esse verniz da Cliché, adoro! *-*

    Esse holo funciona mesmo? O.o


    Gotei imenso =D


    Bjoqitassss

    Caty<3

    ReplyDelete
  9. @Miminhos: Arõ! A minha mami é muito jeitosa a escolher vernizes! :D São os dois lindíssimos!!
    Hehe Obrigado por gostares! Beijinhos

    @Istarh: Hii! I do love this polish! Kiss Kiss xx

    @Caty: Olá menina! Estás de volta!! O holo sim, fica muito giro. Eu gostei, fiquei muito satisfeita com ele!
    beijinhos*

    ReplyDelete
  10. Ficou-te lindamente simples e com o holo :) mas eu pessoalmente não gosto muito desses rosas com reflexos em mim.
    Olha também tenho esse anel da pérola...não é um conjunto de 3 (pérola, coração, coelho)?! Adorei assim que o vi.

    *kisses*
    http://somaisumverniz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Anita é é! Da loja dos coelhos! :D
    É super giro! :D
    Beijinho*

    ReplyDelete
  12. Lindo este cliché... maravilhoso e amei o resultado final com o brilho por cima... ficou bem delicado
    Bjs
    Luisa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.com/

    ReplyDelete