22 Apr 2012

Mint Green Obcession? Not at all


Hi girls!!
Today's post is different.. you are going to tell me if I am or not obcessed with mint green! I'm pretty sure I am not.. Humm... I actually thought I had much more mint green polishes.. as I only have two I can now continue my minty adventure.. don't you think??
Any advives on brands with this color?




Olá meninas!!
Hoje o post é um pouco diferente..
Voces é que me vão dizer se eu sou ou não doida por vernizes verde mentol. Eu acho que não sou.. pois nao??
Humm.. de facto até achava que tinha mais.. são só 12.. ainda é aceitável dentro dos limites da sanidade mental de uma coleccionadora ..comprar mais uns quantos.. sugestões de marcas????

Soooooooooooooo...Lets see my sanity?
Vamos ver que sou sã mental?

In order: Brands: Fairwind, Sancion Angel, Purple Professional, Cliché, Cliché, Models Own, Barry M., Risqué, Wet n Wild, Peggy Sage, Elf, Actuelle



Lets see how do they look like?

Vamos ver como são?



Now.. who are they?
Quem são?

  1. Fairwind, Silk Olive
  2. Sancion Angel, Ana Paula
  3. Purple Professional, nr15
  4. Cliché, Cancun
  5. Cliché, Siames
  6. Models Own, Jade Stone
  7. Barry M., 304 Mint green
  8. Risqué, Armadilha Tropical 
  9. Wet n Wild, 218 A - I need a refresh-mint
  10. Peggy Sage, 387 Caribbean
  11. Elf, Mint Green
  12. Actuelle 404







I am now realizing i left out a lot of greens and petrol green/blues.
it will be done in another post.
so... do you have  a fav?? why? Let me know!!

Hum.. ao chegar ao fim do post apercebi-me que deixei verdes e petróleos de fora...
fica para um próximo post..
qual é o vosso preferido?? porque?? Contem-me tudo!!



Hope you enjoyed today's post !
 Any Questions Please let me know to blog.bettynails@gmail.com.
See you soon,
 Kiss*

 Espero que tenham gostado !
 Qualquer dúvida enviem o email para blog.bettynails@gmail.com.
Até breve,
Beijinho*

 @Facebook: http://www.facebook.com/Blog.BettyNails
@Twitter: https://twitter.com/#!/Betty_Nails