4 Jan 2015

Missha Signature Extreme Cover Concealer - Jolse Cosmetics

PRESS SAMPLE


Hello lovelies, how are you today? I received this product for review from the Korean Beauty Store Jolse Cosmetics. When I chose it I thought it was just one more concealer with medium coverage ( even tho it says high coverage). I was very surprised... lets see !

Cucu princesas! Tudo bem? Hoje trago-vos mais uma review de um produto de cosmética. Hoje é um concealer da marca coreana Missha, que me foi enviado pela loja de produtos de beleza coreanos Jolse Cosmetics. Quando escolhi este produto pensei que era mais um corrector de cobertura média (apesar de dizer que é de elevada cobertura). Fiquei muitíssimo surpreendida! Vamos ver!




Missha 
Signature Extreme Cover Concealer
10g   - color #21 

I have huge dark *like dark dark* circles under my eyes as I use huge graduation glasses since I'm 8years old. My main make up struggle is to conceal that problem. I am always looking for something to help me conceal my natural panda look. So when I found this product I was so so so happy! Great product! High coverage for my dark circles with a very little amount of product. Its part of my daily make up rotine for almost a month now. I will for sure try more from this brand! 

Eu e os correctores.. desde muito cedo que eu uso correctores para as olheiras. Comecei a usar óculos por volta dos 8 anos e desde essa altura que desenvolvi olheiras escurissimas que não melhoraram com a minha passagem para lentes de contacto aos 16 anos. As olheiras são sempre um problema na minha rotina de maquilhagem, portanto, ando sempre a procura de um concealer que me esconda os olhos de panda. Quando escolhi este produto para review fiquei super curiosa, ja tinha lido umas coisas boas sobre ele e depois de o experimentar  não fiquei desiludida. A cobertura é enorme com uma porção muito pequena de produto. Estou bastante satisfeita com este corrector e já é parte da minha rotina diária há quase 1 mes. Vou com toda a certeza testar mais produts da mesma marca. APROVADÍSSIMO!









You can buy it here / Onde comprar - http://goo.gl/BhNPuL

Price/Preço -  17.98$US



*the products on this post were sent by the brand for an honest review, all opinions are my own*

No comments:

Post a Comment