17 Oct 2013

Crazy Polish Lady - First Snow

 Evening Ladies!

Today I have yet another Crazy Polish Lady from her newest collection! Today I present you one of my favorites, First Snow!  This gorgeous polish is on my list for "Maybe for Christmas" and might make it!! 
Olá lindíssimas! Hoje trago-vos mais um dos novos Crazy Polish Lady ! Esta colecção chama-se Seasons Falling e na minha opinião é uma das mais lindas colecções da temporada. O verniz de hoje é o First Snow, um dos meus preferidos e um dos meninos que está na lista "Dia de Natal? Maybe!" e é capaz de ganhar! 






First Snow


This is one of my favorite polishes of this collection and this manicured almost killed me when I took it off! I was so beautiful. What a shame! The formula has gorgeous baby blue base color filled with golden glitter that spreads nice and evenly. Two coats for full opacity and around 5 mins drying time. 


O First Snow é um dos meus favoritos da colecção! Custou-me horrores quando o removi intacto dois dias depois de fazer esta manicure. Uma pena.. A fórmula tem uma cobertura média alta e cobre totalmente a unha com duas camadas. Todos os glitters se aplicam e espalham de modo homogeneo. O tempo de secagem ronda os 5 mins sem tc.






Frascos com 15 ml de capacidade . Todos os vernizes são hipoalergénicos. Encomendas ou informação de preços e portes por mensagem privada para esta página!
**********
15 ml bottles with 3 free nail polish.If you want to order or ask about prices and shipping info please send me a message.






I loved wearing this polish!
Don't forget to check out Sophia's store and pictures! 
I hope you enjoyed today's post
See you soon,
Love,
*sent for review, all opinions are my own*

No comments:

Post a Comment