13 Nov 2012

Express Repair Base Coat - Mollon Cosmetics Treatment Lines [NNCP]


Hi girls!! How are you?!
Today I have another Nail Care November Post! During this month I'll be reviewing a lot of nail care products. Stay tuned and «

This time from the Mollon Cosmetics Treatment Line.
Mollon Pro Express Repair.


Ola meninas!!

Hoje trago-vos mais um post sobre tratamentos e cuidados para unhas! Este mês vou falar-vos de várias linhas de tratamento que tenho estado a estar. Podem ver todos os posts se carregarem no badge do mês que está na barra lateral direita.  









Express Repair Base

This is a another  great base coat I had the pleasure of testing. I've been able to test a lot of products, some great, some medium some not so good. For more than a mouth now I am testing Mollon Treatment line and I am more than happy with all this products   As some of you may already have noticed, my nails are getting bigger and stronger day by day. I had to trim them down a couple months ago and when I started testing this product and a couple of others that will be featured in this Nail Care November challenge.
I've been using this base in my rest days. Everyday I'm not going out, I don't wear nail polish, just two coats of this base. It has been great. I haven't broke a nail for almost a mouth.


Eis mais uma exelente base que eu experimentei. Tenho tido o prazer de testar muito bons produtos. Desde há mais de um mes que estou testar a linha de tratamento da Mollon e estou muito muito satisfeita. 
As unhas estão a ficar mais fortes, maiores e mais saudáveis a cada dia que passa. Como alguns de vocês se devem lembrar tive que as cortar rentes à poucos meses e desde então que estou a testar produtos de tratamento e crescimento para elas. Este é um dos produtos de que falo, outros serão aqui mostrados durante o desafio de Novembro do blog, sobre cuidados e produtos para unhas. 
Tenho usado esta base em todos os dias de descanso. Todos os dias que não tenho que sair de casa, fico com as unhas nuas e só com 2 camadas desta base. Tenho tido excelentes resultados






Onde comprar/You can buy them here.
Check their Facebook Page here.

Hope you enjoyed today's post !
  See you soon
 Espero que tenham gostado !
  Até breve,




*All polishes from Mollon were sent for review purposes*


*This is a November Nail Care Post[NNCP]*

No comments:

Post a Comment