30 Oct 2012

Whatever - Nicole By OPI



Hi girls! How are you!?

Today I'm showing you one of the most gorgeous nail polishes I have ever used. This is  coat of Nicole By OPI over Purple Professional Black. Dazzling. An astonishing multichrome!




Olá meninas!? Tudo bem!?
Hoje trago-vos um dos mais lindos vernizes que já usei! Uma camad do Whatever - Nicole by OPI sobre 2 camadas do preto nr.18 da Purple Professional. Espantoso! Um multicrome lindíssimo!


About the Polish
Sobre o verniz


I had tried this polish once but I really didn't like it alone. I had to apply 4 coats for full opacity and I was still not very found of the outcome. Now I'm dazzled with this layering. Don't you agree with me?
Já tinha experimentado este menino uma vez, logo quando o comprei .. mas de facto não gostei nada do resultado... ficou com uma cor sem vida, 4 camadas para opacidade total e nem assim fiquei convencida.... mas quando o combinei com um preto... bastou uma camada e ficou maravilhoso.. fiquei apaixonada!! Concordam comigo?
















Details:
Base Coat: Kinetics Rhino
Top Coat: Seche vite
Base Color: Purple Professional nr.18 Black
Layering: 1 coat of Whatever - Nicole By OPI







Hope you enjoyed today's post  !
Let me know what do you think!
 See you soon,
Love,

 Espero que tenham gostado deste post ! 
Contem-me tudo!
beijocas,



No comments:

Post a Comment