5 Apr 2012

Expocosmetics Boots Overview - Peggy Sage [HEAVY PIC]


Hii Girls!!
After the Expocosmetics Post about the Haul I have another expocosmetics post for you!



Olá!!! Após o post sobre as compras da Expocosmética eis o post sobre os stands, as marcas, os vernizes.. enfim!

The pics of the boots so that the girls who were not can see what it was like!
Without further talk:

Eis as fotos de tudo (quase tudo) o que vi para quem  não foi poder saber como foi e ir para o ano!!
Sem mais:


One of My Very Favorite Boots!
Uma das minhas preferidas, Peggy Sage!

 Peggy Sage 

was HUGE , Gorgeous and I spent more there than in any other boot.
Remember What I got?
Era imensa, Lindissima e estourei loucursas ali! Lembra-se do que veio?





So..
This is how it looked like, How could I resist, right???

Isto era o aspecto geral.. Irresistível, certo??


























IVAXANE : OPI and Ludurana @ 1€ 

Layla @ 8€











#Serena: New Brazilian Brand? I had never heard of it before..






@Andreia Booth


@Impala


@ Susy Petros With ESSENCE 

Me and Marta ( Séfèrys Blog)  

 Anita (Só+1verniz) e Marta (Séfèrys)

@ORLY





@Sorisa - China Glazy 




@INOCOS





@Flormar







Hope you enjoyed today's post ! 
Any Questions Please let me know to blog.bettynails@gmail.com.
See you soon,
Kiss*

 Espero que tenham gostado ! 
Qualquer dúvida enviem o email para blog.bettynails@gmail.com.
Até breve,
Beijinho*

Comentários
18 Comentários

18 comments:

  1. How do you know what to pick? There is so much! I don't know if I would laugh or cry. Head would be spinning tho... lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida! They call me! I hear them! xD They say "me me me I'd look amazing on you!" xD

      Delete
  2. I can't wait to come with you next year! Gonna be awesome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cant wait for YOU to come with ME! Omg!!

      Delete
  3. What a big post!! I already miss the day and wanna go inside those pictures!!! =D

    ReplyDelete
  4. Adorei poder rever os expositores!!! adorei!!! ;)
    beijocas amori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu adoro olhar para estas fotos!! xD
      Loucura!!

      Delete
  5. it looks like paradise!!!!!!!!!!!
    next year I'm going with you!!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm totally counting on you coming with me next year!!!

      Delete
  6. Adorei... a companhia foi a melhor coisa...

    Bjs…
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foi mesmo o melhor! Inesquecível!!
      Beijocas*

      Delete
  7. Opa... tanta coisa linda. Que giro

    Boa pascoa

    Jokinha

    http://jokinhasedocinhos.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. Epa, acabei de me babar nas fotos, ainda bem que não fui, fosga-se....

    ReplyDelete
  9. Vi melhor as coisas da Peggy Sage aqui do que lá loool que trol que fui, não liguei nenhum e agora vou andar a roer-me ao ver os vossos!!!! :oP
    Que meeega post, gostei de rever tudo!

    *kisses*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acredito! Aquilo estava um pandemónio!!!
      LOL
      xD
      Muah*

      Delete