16 Feb 2012

Valentines Day Gift and Models Own Nail Mail

Hi girls!
Olá meninas!




Look what my Valentine got me:
Olhem o que o meu honey  me deu:






A Nail Blower...a little Monkey.. isn't it adorable?
Um secador de unhas que é um macaquinho! Não é adorável?!




#Nail Mail


Look at the gorgeous nail polishes I bought from Models Own and that Rachel sent me:
Olhem aqui as comprinhas da Models Own que a Rachel me mandou:






- Aqua Violet (Beetle Juice Collection) 
- Purple Mystique


- Black n Red
- Emerald Black (Beetle Juice Collection) 






I hope I can swatch this ones soon!
They are way to pretty to stay in the untried drawer!



Espero conseguir testa-los bem depressa!!
São demasiado bonitos para ficarem na gaveta dos novos!



Beijinhos
Até já!

Kiss Kiss,
See you soon!



Dont forget to enter my 300 followers giveaway here!
Não se esqueçam de participar no sorteio de comemoração dos 300 seguidores aqui !