16 Dec 2011

Rose Golden Rose

Olá! 
Hoje venho mostrar-vos  a primeira review dos Golden Rose!
Finalmente! Semana ocupada!



 Hy! Today I 'll review the first of my golden rose!
Finally! Busy Week!










About the Polish:
Sobre o Verniz:

A minha primeira impressão sobre o verniz é que é bastante fluido sem no entanto manchar e/ou escorrer para as cutículas!
Pareceu-me relativamente bem pigmentado.Usei 3 camadas, no entanto duas teriam sido suficientes.




My first impression about this polish was that it was very fluid but still very easy to work with. I was pleased. It does not stain the cuticules!
It it very pigmented, still I applied 3 coats even tho 2 would be enough.







As you can see, the shine that Sally Hansens's top coat gives to the nails is impressive! I was indeed still astonished! I just loved the outcome!
Como podem ver pelas fotos, o brilho que o top coat da Sally Hansen confere às unhas é de facto impressionante! Eu fiquei mesmo espantada! Adorei o resultado!




After this  made some stamping.. It didnt please me much but looks cute:
Após o primeiro dia resolvi fazer uma carimbadela mas confesso que não gostei muito. De qualquer modo, ficou fofo!






 * * *
Details / Detalhes: 
Base coat (BC): Essence Better than Gel base coat 
 Base color: Golden Rose Pink 120
 Stamping Color: Plum H&M (here)
 TopCoat (TC):  Sally Hansen Nail Shine Miracle 
Store: Pluricosmética (here)
 * * *



 Hope you enjoyed today's post ! 
See you soon, 
Kiss* 

 Espero que tenham gostado ! 
Até breve, 
Beijinho* 




 @Facebook: http://www.facebook.com/Blog.BettyNails 
@Twitter: https://twitter.com/#!/Betty_Nails